1 czerwca 2009

Najeźdźcy muszą umrzeć !!



Nigdy nie byłem jakimś wielkim fanem bandu The Prodigy. Pamiętam jak za szczyla oglądałem ich obrzydliwe teledyski na vivie (o dziwo na vivie kiedyś takie rzeczy leciały) ;] Dlatego też nie oczekiwałem wielkiego przybycia nowej płyty cudownego dziecka, ale jako fan muzyki elektronicznej nie mogłem też przejść obok niej bez zatrzymania się na chwilę i ogarnięcia o co kaman. Oczywiście nie wciągnęła mnie zbytnio, ale wyniuchałem tam kilka kawalunów, których do tej pory lubie sobie posłuchać. Jak wiadomo The Prodigy i electro to jednak dwie różne sprawy dlatego moja myszka samoczynnie zaczęła szukać remixów. Natknąłem się na jeden dość ciekawy ale niedorastający do pięt podstawce. Na imprezie można spróbować go sprzedać, a w domu jest miłą odmianą dla mniej rejwowych osobników ;]

The Prodigy - Invaders Must Die (Dan Oh Remix)

0 komentarze:

Prześlij komentarz