17 czerwca 2009

Człowiek biznesu.


Mam nadzieję, że kolejne wieści z buta ( czy tam kozaczka ) europy was nie nudzą, bo drugi raz z rzędu odwiedzam włochy. Wczoraj przychodzę do domu, patrzę na komputer a tam Eli pisze:
Eli (16-06-2009 22:03)
w ogole jest nowy kawalun crookersow
Eli (16-06-2009 22:03)
businessman
Eli (16-06-2009 22:03)
bardzo spoko
Podjarałem się od razu strasznie, bo od jakiegoś dłuższego już czasu jestem fanem twórczości tych dwóch o to panów, ale fakt słabo się interesowałem co tam nowego u nich piszczy. No to szybko do wujka google bo informacje, jest jutub (o bogu dzięki można puścić w polsce, szok!) i puszczam... Zaraz, zaraz ja to znam. Cała warstwa muzyczna to tylko My Penny (z Knobbers EP - styczeń 2008 jak dobrze pamiętam) a dodany jest wokal. Trochę się zawiodłem, że nie dostanę jakiegoś nowego wymiatacza prosto z włoch, bo ostatnio wyluzowałem z fidgetami, ale można by znowu odświeżyć iPoda. Ogółem sam track nie prezentuje się źle, dla mnie taka dodatkowa odskocznia i można przesłuchać z ciekawości, bo dla mnie My Penny prezentuje sie o niebo lepiej. Mam nawet jakieś przebłyski których potwierdzić nie mogę że to tylko jakiś zgrabny mash-up a nie oficjalne wydanie. W każdym razie odsyłam do słuchania:



PS. Eli ten kawałek jest sprzed miesiąca, a Ty z nowościami wyskakujesz :P

2 komentarze:

Eli pisze...

Odezwał się ten co myślał, że oi oi oi remixed jest z 2009 ;p

Party Cranker pisze...

A Ty mówiłeś że z 2007 a jest z 08 i to jeszcze dość późno. Wrzucaj posty a nie marudzisz w komciach! ;D

Prześlij komentarz