6 czerwca 2009

Oizo atakowany przez bandytę


Parę dni temu młodzian zwany Bandit wyrzucił na świat swój remix Oiza i jego Stunt. Moim zdaniem prócz trochę złych skojarzeń co do Piratów z Karaibów i nie chodzi mi tutaj tylko o pseudonim remixującego, ale o ten efekt który mimo wszystko ostatnio mocno kojarzy mi się z takim żenującym remixem pochodzącym ze ścieżki dźwiękowej od Sparrowa i spółki. Teraz pewnie paru osobom spieprzyłem tym odsłuch bo będą się doszukiwali tego co ja, mimo wszystko remix gniecie mnie w ziemię, nie ma co się dziwić, Bandit został wyprowany przez naszego ulubionego człowieka imieniem Pedro a znanego jako Busy P. Kto wie może doczekamy się wcielenia Bandyty do Eda, szczególnie że odchodzą teraz od nich Justice...?

Mr. Oizo - Stunt (Bandit Remix)

Swoją drogą Oizo mógłby się ogolić bo sam wygląda jak najgorszy bandyta lub co lepsze statysta z Piratów z Karaibów, haha.

0 komentarze:

Prześlij komentarz