25 czerwca 2009

Make That Baby Remix


Myślę, że dla osób które są tutaj od początku (nie licząc mnie i Konrada) to od razu przypomną sobie to wspaniałe Baby Baby Baby od Make The Girl Dance. Połowa z was pewnie zapomniała i za nic nie powiedziała by nic o samej muzyce, ale za to każdy skojarzy ten genialny teledysk. Jako, że wpadł mi świetny remix tego utworu to nie wypada się nie podzielić. Na "praktycznie singlu" od Make The Girl Dance dostajemy standardowo Radio Edit, Original Mix jak to każda SP i parę remixów. Tutaj dostaliśmy trzy, ale to remix No Kiss Without Gloss zrobił na mnie największe wrażenie. Trzyma klimat piosenki, jest słodki przez swój wokal i jednocześnie jest mega imprezowy. Co wykluczyło pozostałe dwa, no właśnie ten wokal, pierwszy za bardzo go zniekształca, a drugi jest chyba nagrywana od nowa bo śpiewa to jakiś facet (albo jestem głuchy od basów).

Make The Girl Dance - Baby Baby Baby (No Kiss Without Gloss Remix)

Jako dodatek to co czyni, że jest to dla mnie praktycznie singiel, mały dodatek My Name Is Breezy. Nie jest to następca takiego szałowego Baby Baby Baby, ale to nic, też jest niczego sobie, znowu dostajemy dawkę damskiego wokalu, a dla mnie konkretnie zaczyna się robić idealnie na samą końcówkę. Jako ciekawostkę powiem, że wbrew pozorom jakby ktoś nie myślał, MTGD tworzy dwóch facetów, szok? A no szok, bo raczej jarała mnie opcja dziewczyn z teledysku tworzących muzykę, dejm świat legł w gruzach!

0 komentarze:

Prześlij komentarz