24 czerwca 2009

Kraków !! 26.06 Folia




No udało wyjechać się znowu. Znowu Kraków i znów folia. Klub wspominam bardzo dobrze, świetny wystrój i dobre ulokowanie. Właściciele podeszli do tematu bardzo poważnie i dostałem pięknego mejla co i jak. Zero niedopowiedzeń, wszystko czarno na białym. Tym razem było tak samo, dlatego i tym razem jadę z wielką ochotą. Niestety już bez Apparatusa. Tak czy siak, na pewno nie będzie gorzej. 

W Krakowie najbardziej podobała mi się publiczność. Im graliśmy twardziej tym ludzie bardziej kumali i co chodzi ;] To tam pierwszy raz usłyszałem krzyki euforii kiedy puściłem battery Boys noizea. Mam nadzieję, że i tym razem publiczność mnie nie zawiedzie i będzie naprawdę niezły wypas. 

Druga sprawa, to to, że szykuje się niezły trip. Czwartek biba we Wrocławiu. (mam nadzieję wreszcie poznać Slam dunków). Piątek to oczywiście Kraków i własna impreza. O sobocie zaś intensywnie myślę. Mam do wyboru zostać na bibce Slam dunków w krk lub pojechać do Wrocławia i ogarnąć imprezę we Wrocku. W Krakowie nie mam za bardzo lokum więc bardziej prawdopodobna będzie opcja druga (chociaż wolałbym krk).

Trzecia sprawa. To tak, że w zamian Apparatusa jedzie ze mną mójj dobry kumpel ze Szczecina.  Co prawda nie pogra, ale na pewno pocyka kilka fajnych fotek ;]

Zapraszam do odsłuchania nowego mixtape na:

www.myspace.com/harbourhoes

Link do lasta

http://www.lastfm.pl/event/1063022

1 komentarze:

weronika pisze...

b.noize w krakowie to jakis absolutny old school, stad te krzyki. dziala jak michael jackson czy cher - ich zna kazdy.
sie nie zawiedziesz na krk i tym razem, o ile tylko podupadajaca juz folia resztka swych sil jakos ta impreze wypromuje, czego zycze.

Prześlij komentarz