21 czerwca 2009

Astro(labe)


Po pierwsze wybaczcie obrazek, zazwyczaj jest tutaj wykonawca tytułu lub właściciel remixu, ale w przypadku Astrolabe który wydaje się taki tajemniczy ( o tym niżej ). Nie wiedziałem co wstawić, a wszystkie lata oglądania kreskówek za młodu tak wypłowiały mi mózg, że pies Jetsonów był jedyną rzeczą jaka skojarzyła mi się z Astro ( oryginalnego zdjęcia Astrolabium bym tutaj nie wrzucał, ciekawi mogą spojrzeć co to).

Trudno było mi znaleźć cokolwiek o Astrolabe, tak na prawdę to nieznalazłem nic. Patrząc na tagi na Last.FM to Astrolabe wywodzi się od żabojadów, ale głęboko szukając u Wujka Google to wychodzi mi nagle, że to japoński producent. Miałem dylemat czy wybrać między Peugotem czy Toyotą... nie wybrałem niczego, ale ten track musiałem wrzucić. Jak dla mnie jest zajebiście spoko, delikatny i wkręcający. Sam nie wiem skąd się u mnie wziął, ale dorwałem go ostatnio w folderze na dysku i bardzo dobrze mi podszedł po odsłuchu. Teraz jeśli ktoś jest tak zmęczony w niedzielę jak ja (nie pytajcie) to może go sobie idealnie puścić.

0 komentarze:

Prześlij komentarz