8 czerwca 2009

Ah znowu ten Pedro


Drugi już wywiad umieszczony na blogu i znowu z tym samym gościem. Zabijecie mnie chyba czy nie? Ktoś już rzyga Ed Bangerami jakby mieszał wściekłe z piwem i szampanem (przeżyłem to, nie polecam na żołądek, ale bawiłem się zajebiście). Dobra tym razem wywiad z samym Busy P i jego muzyce, historii wytwórni oraz o wszystkim i o niczym. Ogółem luźny wywiad z fajnym humorem. A na koniec 57 minutowy mix Busy'ego. Poza tym choć to oczywiste Busy przypomina, że Uffy i SebastiAn kończą pracę nad albumem które wyjdą już niedługo!

Wywiad w Lodown Magazine

"I always speak about the 10 years I spent on a skateboard, I definetly believe and spread the word that being on a skateboard opened my mind more than anything. First by being surrounded by all different kinds of kids, all on a skateboard, all on the same 4 wheels and wooden plate but all from different culture, rich kids, poor kids, all kind of kids, but finally we were all equal, and when we were all falling down and we had to go back on the board and try again." fragment, który przypadł mi do gustu, bo się z nim zajebiście utożsamiam, choć kolana już nie te, ale czy tego chcę czy nie znowu wracam na deskę po przerwie!

0 komentarze:

Prześlij komentarz