6 czerwca 2009

Eclier mówi HALLO!


Eclier przewinął się na samym początku bloga, dokładnie w pierwszym poście, gdzie zremiksował Dilemna. Eclier był mi znany wcześniej, ale piszę teraz znowu o nim bo wydał kolejną EPkę o nazwie Aplha River. Eclier to rusek wywodzący się z wypizdowa zwanego zimnym Sybirem i jako źródło swej muzyki podaje dzieciącą fascynację Daft Punk (łoł czy może być coś lepszego niż wódkolubny fan Daft Punka osiedlony na stałe w francji?!). To już drugie wydanie w jego twórczości, pierwsze (sierpień 2008) przyjąłem bardzo ciepło i hałaśliwie, a teraz dokładnie 25 maja miała premiera jego nowego dzieła. Mamy śmieszną sytację, gdzie Eclier zremixował Dilemn na Cosmice, a ten teraz mu się odwdzięczył remixując go. Grunt to dobre kontakty i to, że oba remixy brzmią lepiej niż oryginały. Więc teraz proszę bardzo tytułowy Alpha River i remix Dilemna.





Do tego coś nawiązującego do tytułu posta, czyli Boxon Say Hello - pierwsza EPka tego człowieka z zimnych krajów i tytułowy wymiatacz. Dla mnie to jest coś czego Eclier niestety nie pobił, cały czas dla mnie to zamiata, wymiata i ogółem rozpierdala mi głośniki, jest dobre, jest głośne i jest hałas który kocham. Dlatego wszyscy niech powiedzą HELLO!


0 komentarze:

Prześlij komentarz