2 czerwca 2009

Znane, nieznane

Mr Gaspar. Kiedy pierwszy raz zobaczyłem tą nazwę gdzieś na necie, pomyślałem sobie, że to koleś z żastisa. Szybko jednak portal google rozwiał mi te skojarzenia. Mr Gaspar, to kolejny remixer jakich na świecie wielu, tyle że przez jego ręce przewijają sie mniej lub bardziej znani artyści (Kate Perry, M.I.A. Kanye West). Dlatego czasami na naszych imprezach usłyszymy Kate Perry. Dzisiaj dojdzie nam kolejny track z cyklu, znani i lubiani. Black Eyed Peas -Boom boom boom. Bardzo przyjemny remix, zdecydowanie najlepszy track jaki znalazłem od kilku ładnych dni.

Black Eyed Peas -Boom Boom Boom (Mr Gaspar Remix)


Kolejny remix może bardziej lajtowy, ale czymś mnie urzekł. Bostońska grupa Passion Pit (w sumie to projekt jednego człowieka) obiła mi się gdzieś o uszy, ale nigdy chyba nie słuchałem ich w wersji podstawowej. Przeróbka z kolei bardzo mnie urzekła. Nie jest to killer, ale uważam, że można mu poświęcić większą chwilę, tym bardziej, że ostatnio mam ochotę na wolne tracki np w wykonaniu boys noize (Shine Shine czy remix My moon, my man).

Passion Pit - Sleepyhead (Wallpaper. Dio Remix)

A tu inne, tak dla porównania

Passion Pit - Sleepyhead (Streetlab mix)

Passion Pit - Sleepyhead (Kids At The Bar Remix)

0 komentarze:

Prześlij komentarz