30 czerwca 2009

Mickey Avalon The Hoe


No wreszcie !!! W końcu skończyłem tracka. Zdecydowanie 9/10 czasu spędzonego przy tym remixie straciłem przy masteringu. Niestety nie jest na dobrym poziomie. Jest to wszystko co mogłem osiągnąć na moich "odsłuchach" od wieży thomson ;p Druga sprawa, że dopiero przy tym masterze mniej więcej zrozumiałem na czym to polega. W sumie to był mój pierwszy "poważny" master jaki robiłem.

Z jednego jestem zadowolony. Uzyskałem dynamiczną stopę. Reszta jak narazie ssie. 

Nie ma się co użalać. Mam nadzieję, że następne tracki, które będę robić będą bardziej profesjonalne ;]

A narazie zapraszam do odsłuchiwania.

Mickey Avalon - Mr. Right (Harbour Hoes rmx)

www.myspace.com/harbourhoes

Zapraszam do odwiedzania majspejsa. Nowy lejałt.

Zmiany, które zaszły w HH to takie, że już definitywnie nie gra ze mną Aprts. Nie ma się co załamywać tylko jechać dalej. Mam nadzieję, że dam radę sam  ;]

Pzdr

0 komentarze:

Prześlij komentarz