20 czerwca 2009

Pedrophilia zmasakrowana


Busy P wypuszczając Pedrophilię (EPkę która zawierała sześć tracków, To Protect and Entertain i tytułową Pedrophilię, zastanawiacie się co z pozostałamymi czteroma? To były remixy tego pierwszego, więc za nim nie wiem czemu EPka nazywała się tak a nie inaczej) przynajmniej zadowolił nas dobrą dawką zajebistej muzyki, te cztery remixy spokojnie zadowolały najwybredniejszych (hacząc o włochy z Crookersami na czele i do rodzimych kręgów Eda Bangera zabierając Mehdiego włącznie). W sumie każdy mijał tą biedną Pedrophilię i nikt nie myślał o jej remixach. W sumie ja też, ucieszony z bananem na ryju skandowałem In Party We Trust! i olałem tą część EPki, ale ostatnio wpadł mi remix Pedrophilii, usłyszałem i stwierdziłem, że ten szczylek (zdjęcie niżej) od Alexandra i jego Boys Noize Rec wycisnął z tego tracka dużo dobrego. Nadał mu tempo i ogólną rozpierduchę, po prosto wciska mnie w beton, a jak wcisnę sobie słuchawki to i mam uczucie prasowania mózgu. Koniec gadania, puszczać i delektować się!


0 komentarze:

Prześlij komentarz