6 czerwca 2009

O wy sataniści!

Jako, że w zwyczaju mam subskrypcję większości kanałów informatycznych, bo lubię być na bieżąco to nie dało się przegapić tematu z Selectorem w tytule. Wszedłem, temat ogółem dla ludzi żyjących przeszłością, bo ok, szanuję kulturę i ważne daty, ale ludzie nie popadajmy w skrajności, żyjmy dalej. Ogółem co najbardziej rzuciło mi się w oczy? Że wszyscy jesteśmy Satanistami z krwi i kości przez to, że słuchamy takiej muzyki! Tutaj cytat:

"Chciałbym także wyrazić tutaj swoje oburzenie na haniebną decyzję prezydenta Majchrowskiego, by zorganizować na tę wielką Rocznicę festiwal muzyki >>techno<<, często o podłożu satanistycznym."

Dla mnie jest epicki. Odsyłam do całego artykułu: gazeta.pl

Przy okazji chciałbym powiedzieć jak bardzo zazdroszczę ludziom którzy wzięli udział w festiwalu. Kończąc chce powiedzieć tylko jedno... Ave Satan!

0 komentarze:

Prześlij komentarz