24 czerwca 2009

Święta Krew!

Nie mylić z Free Blood! Choć równie mocne, równie hałaśliwe, ale co najważniejsze Polskie! Dobra liżę dupę kolesiowi, ale tak serio podoba mi się, bo Indecorum to taki równy emo-lubny chłop z Rzeszowa co go poznałem na stronie największych zboczeńców czyli digart. Tak, tak fotografowie to najlepsze ziomki, pamiętać! Nie bał się Zenita, krzywych kadrów i nie boi się robienia porządnego hałasu i rozpierduchu. Ode mnie wielkie plusy za poprawne łączenie Blues Brothers, elektroniki, zgrzytu i pierdu oraz filmów Boyla. Uwaga ostre +18 w pierwszym, ale wiadomo, że Święta Krew nie jest dla każdego.





O ile Odkurzając Nago Boyle ktoś widział, bo to dość nowy film (z tego stulecia na 100% ale nie chce mi się dat sprawdzać) to Mroczny Obiekt Pożądania to raczej mało osób widziało. Ode mnie za łączenie filmów to ogromny film, bo to tak jakby robił swój dla swego.

MySpace: klik klik
Digart ot co!: klik klik

To teraz tylko SWP - Słuchać Wspierać Promować!

1 komentarze:

indecorum swieta krew maciek wojcik pisze...

Tomek to miły chlopak, a Maciek tez fajny muzykant. Dobra muzyczke polecam i dziekuje za promocje :)

Prześlij komentarz