4 sierpnia 2009

Runaway Grum


Generalnie Grum to chłop z Anglii, 21 latek który zaczął już ponad 6 lat temu, zaczynając od house i trance, przez drum'n'bass i techno aż od ponad roku osiadł na stałe na electro i mówi że to go jara. No zajebiście, ale co dalej? Kiedyś dorywając jego remix trafiłem na coś dość mocnego, więc teraz ten spodziewałem się pieprznięcia po głośnikach - dlatego nie chętnie chciałem się zaprać za opis, bo jeśli chodzi o moją życiową moc to jestem wyciśnięty jak gąbka... Generalnie okazało się, że jest całkowicie inaczej, łagodna melodia, przyjemne dźwięki i generalny chillout. Dobrze mi podeszło, do tego są remixy i jeden z tego zajebiście ciekawy, jego świdrujące dźwięki pobudzają i są strasznie wkręcające, ale postanowiłem wrzucić dwie rzeczy od razu od tak, bo więcej nie dam rady napisać.

0 komentarze:

Prześlij komentarz