17 sierpnia 2009

Coś na Superman'a oraz turecko-niemiecka unia :)


Mają świra na punkcie super bohaterów, no i pochodzą ze Szwajcarii. Cryptonites duet dwóch młodych dj'ów. Dorwałem ich nowa epkę, no i muszę powiedzieć że zrobiła na mnie duże wrażenie. Kawałki raczej typowe na parkiet z dużą dawką energii oraz lekkim podmuchem lat 80. Naprawdę polecam. Zostawię wam track listę :)

01.Boots Electric (Original Mix) (4:41)
02.T.N.T. (Twists'N'Turns) (Original Mix) (3:34)
03.Sleepwalkers (Original Mix) (3:53)
04.Boots Electric (Saint Pauli Remix) (4:51)

No i jak już wam narobiłem smaczku takim zachwalającym opisem to żebyście mogli od razu sobie posłuchać macie linka na twoją tubę ;)


Pewnie się zastanawiacie "co za chory tytuł ?". No to już wyjaśniam kolejną część. Pan Alexander Ridha a.k.a Boys Noize oraz Pan Erol Alkan, stworzyli razem coś nowego. Przesłuchałem tą epkę i mnie rozwaliło. Pierwszy kawałek pt. "Waves" obudził mnie w ten nudny poniedziałkowy poranek, ale podczas słuchania "Death Suite", zaczęły mi się przypominać wszystkie moje najlepsze imprezy. Naprawdę polecam, ze względu na wykonanie, klimat, energię :)

P.S Wiecie już, że Chomik lubi się najebać ? haha ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz