3 sierpnia 2009

Noize Reporter

Jako, że na prawdę mnie nie było długo to trochę się nazbierało różnych informacji. Teraz ostatni wpis dzisiaj, ale będzie obszerniejszy, bo pokażę co tam nowego u Alexa i jego Boys Noize Records. No to generalnie zaczynamy. (miały być 3 wpisy, ale byłem zbyt głodny i poszedłem na dół)

POWER

Tak, w końcu nowa płyta od Boys'ów. Już było zajebiście jak wyszła EPka czyli Startet z zajebistym jak dla mnie Jeffer. Na myśl o nowej płycie robi mi się słabo, bo wiem, że będzie zajebiście. Trochę sobie jeszcze poczekamy, bo premiera dopiero w październiku... Dobrze, że wcześniej zapełni nam ten czas kilka innych produkcji. Fajną sprawą jest to, że po premierze płyty nastąpi światowy tour, więc spodziewać się Alexa w Polsce (choć i tak będzie mi bliżej do berlina pewnie). Ma być i koniec, bo pewnie będzie wykurwiście głośno.

TRACKLIST
1. Gax
2. Kontact me
3. Starter
4. Jeffer
5. Transmission
6. Nerve
7. Trooper
8. Drummer
9. Sweet Light
10. Rozz Box
11. Nott
12. Heart Attack

Na zachętę można obejrzeć jakie były spekulacje na temat nowej okładki, generalnie są przezajebiste, ale odsyłam tutaj -> klik klik.

BONAPARTE

Housemeister czyli chłop z BN nie opieprza się. Właśnie w prezencie na stronie wydawnictwa dostaliśmy od serca jego nowy remix. Zabrał się za Bonaparte (powiązań z tym niziołkiem co europę zawojował może i się znajdzie, ale mam to gdzieś) - ważne, że to cacko które wyszło z jego rąk jest na prawdę kopiące po dupie. Zresztą oceńcie sami, choć znowu straszna jakość, ale jak dają to bierzcie, spodziewajcie się lepszej wersji, bo wyczytać można, że to jeszcze przed premasterką.

Bonaparte - Too Much (Housemeister Remix)

0 komentarze:

Prześlij komentarz