26 maja 2009

Ten Pierwszy raz

Jak to mówią zawsze musi być ten pierwszy raz. Dzisiaj jest mój! Pierwszy raz piszę posta na bloga:] Co tu dużo gadać generalnie nie jestem dobry w te klocki dlatego więcej będzie muzy niż gadania. Większość rzeczy, które tu znajdziecie poleca na naszych bibkach, ale czasami znajdzie się jakiś track, który po prostu przykuł moją uwagę :] Dzisiaj właśnie jest ten dzien... ale kto wie, może i kiedys będzie wam dane usłyszeć go na moim secie ;] 

Tak więc nie ma co dużo owijać w bawełnę. Dość nowy paryski duet, który przykuł moją uwagę teledyskiem. Sam track nie jest może tak fajny ale miło czasami posłuchać czegoś takiego. Zagłębiając się dalej znalazłem drugi teledysk o podobnej tematyce, który powstał nieco wcześniej jednak ten jest bardziej .... hmmmm nostalgiczny ?? Chociaż też coś w nim jest :]

Zapraszam do oglądania 

MAKE THE GIRL DANCE - Baby, Baby, Baby: (mediafire)

MATT AND KIM - Lessons Learned

1 komentarze:

jaziu pisze...

nie ze przemowily do mnie te obnazone panie przechodzace przez caly klip :d ale nuta wpada w ucho!

Prześlij komentarz