27 maja 2009

"N.A.S.(Z)A." produkcja


Obserwując różne zagraniczne blogi dość niedawno natknąłem się na kilka ciekawych remixow grupy N.A.S.A. Jest to hip-hopowo indiański (Indie :P) band, który niedawno wydał tracka wraz z kanye westem oraz Santogold. Generalnie muzycyi ci skupiają na swojej płycie same znane osobistości z całego USA, ale nie o tym dane jest mi pisać. Mianowicie niejaki Steve Aoki (Dim Mak) wziął się za remix kawałka Gifted, który naprawdę wyszedł mu znakomicie :] Na końcu tracka jakaś babka śpiewa i długo rozkminiałem skąd ja znam ten głos i tą melodie... jak się potem okazało jest to właśnie santogold ;] Tak to jest niestety kiedy rzadko słucha się podstawowych wersji kawałków ;]

N.A.S.A. - Gifted (Steve Aoki remix)

Drugi remix, który na początku praktycznie mnie nie ruszył (nie mam pojęcia dlaczego) , jednak po kilku dniach postanowiłem znowu go włączyć i nagle .... olśnienie ;] Dobra kompozycja chwytliwa melodia i piekny dobór brzmień. Mały breakdown nasilanie i..... szał na parkiecie !!! ;] Tak w skrócie. Dla mnie niezły killer na imprezki ;]

N.A.S.A. feat. Ol Dirty Bastard, Karen O & Fatlip - Strange Enough (Designer Drugs Remix)


Dlaczego napisałem N.A.S.(Z)A. ?? Dlatego, że kilka dni temu natknąłem się na rodzimą produkcję. Kiedy już dawno straciłem wszelką nadzieję, że w Polsce ktoś produkuje dobra muze taneczną w rejwowym stajlu, nagle dorwałem track niejakiego sebastianaxxx z wawy. Muzyk z bandu Rotofobia. Tak jak wiedziałem, że koleś bawi się w didzejkę tak nie wiedziałem, że jest producentem. Generalnie na początku niedowierzałem że to może być polska produkcja. Sprawdziłem milion linkow i wszystko wskazuje, że faktycznie stworzył tego tracka i wyszło mu to naprawde meeeeeeeega. Produkcja na iście europejskim poziomie :] Mi to najbardziej przypomina BBS wiec myślę, że dużo inspiracji właśnie pochodzi od nich ;] Co tu dużo gadać. Track jest dość "stary" singiel jak doczytałem został wydany jakos pod koniec 2008 roku co świadczy tylko o moim słabym ogarnianiu muzy :p

Więcej info na blogu

Yeah It's Nice i MySpace

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

łaa pierwszy moge skomentować twoje dziewicze teksty :o! Dracula Castle ostro wcina i ogolnie kawalek mocny :d. pozdr i czekam na kolejny post :s

Prześlij komentarz