5 września 2009

Siekiera - drugie starcie


Po tym jak Eli pierw zaatakował siekierę to Fake Blood postanowił nie być gorszy i też wydał remix She Wolf (a może na odwrót, kto to tam wie ;)). Co z tego wynikło? No, że Siekiera potrafi być ostra i może polać się prawdziwa a nie sztuczna krew. W sumie mocno parkietowy szlagier z tego będzie i ma duże szanse w radiu Esce czy u stałych bywalców Elite (a tak obywatele Paprykarzowego miasta będą wiedzieli o co chodzi). Dla mnie kawałek średni prócz tego że jest chwytliwy i można posłuchać dla tego co by wychillować czy usłyszeć fajny głos Shakiry, ale na tym się kończy. Nie wróżę mu przyszłości na mojej playliście i na parkiecie też zbytnio nie chcę go usłyszeć. Sorry Shakira, ale nie uratował Cię Eli i nawet Theo tego nie zrobi, ale wrzucam jako ciekawostkę dla innych.

(Edit: Hahaha post zostawię tak jak jest, żeby pośmiać się z samego siebie, remix oczywiście od Harrisa a nie Fake Blood, coś mi się jebnęło, bo chwilę wcześniej słuchałem nowej EPki od Fake Blood. W każdym razie to teraz każdy może szczerzyć banana wynikającego z mojej głupoty. Dzięki za zwrócenie uwagi, choć przez parę ładnych godzin wisiało :D)

Shakira - She Wolf (Calvin Harris Remix)

Dodatkowo chciałbym ucieszyć parę osób mówiąc, że wyszło nowe darmowe wydanie magazynu Fader. Akurat o nim nic nie napiszę, bo sam go jeszcze nie otworzyłem, ale sądzę że prócz dużej dawki reklam dostaniemy też jakiś interesujący wywiad czy felieton. W każdym razie zachęcam:

0 komentarze:

Prześlij komentarz