9 września 2009

Kyouki i grupa spoconych ludzi.


Na rewir wpadła świeża wydana w kolaboracji piosna na którą zdecydowanie trzeba obowiązkowo zwrócić uwagę! Szydło wyszło z worka prosto od Shinichiego Osawy i NT89. Shinichi jeszcze nigdy mnie nie zawodził więc od razu włączyłem jako pierwszy utwór i odleciałem - na prawdę zajebista produkcja, która wyraźnie łączy twórczość tych dwóch wyżej wymienionych. Momentami słychać jakby tylko Shinichi dorwał się do grania, zaraz NT89 go odpycha, żeby po chwili wejść ze zdwojoną mocą i rozwalić wszystkich. Moim zdaniem miejsce na ten kawałek to typowy parkiet i grupa spoconych pijanych ludzi. Wtedy po rozgrzaniu wciągnie na pewno wszystkich. Mniej pieprzenia z mojej strony, a więcej słuchania!:

Shinichi Osawa & NT89 - Kyouki


Jako, że nie pisałem przez parę dni, bo miałem swoje powody. To nie mogę skończyć tylko na jednej wrzucie. Nie ma to tamto. Generalnie bardzo mi pasująca do klimatu kwitnącej wiśni, bo stamtąd wywodzą się Ci zamiatacze wyżej. Generalnie nie wiem skąd skojarzenia, ale serio odbieram coś w tym utworze co na myśl przywodzi mi takie klimaty, może po prostu muszę przestać palić tyle, bo mózg siada. Szczególnie, że We Plants Are Happy Plants (śmieszna choć fajna nazwa swoja drogą) bliżej ma do nas niż do Japonii, bo gra dla nas prosto z Budapesztu. Zresztą nie ważne, sam w sobie kawałek serio nie potrzebuje nic co miałoby was aż tak zachęcać. Jest mocny bas, są chwytliwe organki, jest fajny wokal. Jedynym porządnym minusem tego utworu jest sam początek, wejście jest denerwujące, ale nie można mieć wszystkiego. Czas sprzedać swoją duszę razem z Węgrami!

We Plants Are Happy Plants - Sell Your Soul


PS. Zambon i Żurek, mieliście racje, swoją drogą miałem zły dzień to i tak jakoś najechałem na to wszystko, a zresztą odpisałem wam w tym samym poście ;)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

co jest gdzie update? gdzie posty? wtf? i tak dalej??!!

dr. no pisze...

eś alias eli przyznał się że trzepie gruszki z dziadkiem...

Party Cranker pisze...

Spokojnie, niedługo powrót, trwają burze mózgu aktualnie.

Prześlij komentarz